Breaking News
Home » ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ » Συνάντηση εργασίας της Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Μονεμβασίας

Συνάντηση εργασίας της Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Μονεμβασίας


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ
Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης
και Προβολής Δήμου Μονεμβασίας
=========================
Ταχ. Διεύθυνση : Μολάοι
Τ.Κ. : 230 52
Πληροφορίες : Χαράλαμπος Λύρας
Email : tourism@monemvasia.gr
Τηλέφωνο : 6942 060402

Δελτίο τύπου

Με επιτυχία διοργανώθηκε από την Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Μονεμβασίας συνάντηση εργασίας μεταξύ της Επιτροπής και των επαγγελματιών τουρισμού του Δήμου Μονεμβασίας. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 4 Οκτωβρίου στην αίθουσα εκδηλώσεων της έδρας της ΔΕ Ασωπού στα Παπαδιάνικα και παραβρέθηκε σε αυτή ο Δήμαρχος Μονεμβασίας Κος Ηρακλής Τριχείλης.
Κατά τη διάρκειά της, αναλύθηκε το σχέδιο marketing με βάση το οποίο κινείται ο Δήμος Μονεμβασίας στον τομέα του τουρισμού. Οι κύριοι άξονές του είναι οι ακόλουθοι:

Δημιουργία απαραίτητης επικοινωνιακής υποδομής η οποία περιλαμβάνει:
– Καταγραφή Τουριστικού Χαρτοφυλακίου Δήμου Μονεμβασίας. ( Σημεία ενδιαφέροντος, ιστορία, πολιτισμός, γαστρονομία, τοπικά προϊόντα , μύθοι και θρύλοι, δραστηριότητες, εμπειρίες)
– Δημιουργία του destination brand του Δήμου Μονεμβασίας.
-Δημιουργία τουριστικού λογοτύπου
– Δημιουργία επικοινωνιακών εργαλείων όπως: Κείμενα σε δύο γλώσσες, τράπεζα φωτογραφικού υλικού, χάρτης, ιστοσελίδα με αμιγώς τουριστικό περιεχόμενο και προώθησή της σε μηχανές αναζήτησης και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
-Εκπαίδευση υπαλλήλων του Δήμου σε θέματα τουριστικού marketing με σκοπό τη στελέχωση γραφείου τουρισμού.

Οι παραπάνω δράσεις έχουν ήδη ολοκληρωθεί ή πρόκειται να ολοκληρωθούν έως τους πρώτους μήνες του 2012. Στη συνέχει θα ακολουθήσουν δράσεις προβολής οι οποίες θα αφορούν σε:

-Επαφές με τουριστικούς συντάκτες και tour operators.
-Στοχευμένη διαφήμιση σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο
-Προσπάθεια ανάδειξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού όπως ο πεζοπορικός, ο αναρριχητικός, ο θρησκευτικός και ο φυσιολατρικός οι οποίοι εστιάζονται σε εποχές εκτός υψηλής τουριστικής περιόδου.
-Καθιέρωση του Δήμου Μονεμβασίας ως ενιαίο τουριστικό προορισμό και τόπο κύριων πολυήμερων διακοπών.

Το συγκεκριμένο σχέδιο marketing σχεδιάστηκε και υλοποιείται σε συνεργασία με τον καθηγητή Κο Κούτουλα Δημήτριο.
Στην συνέχεια της συνάντησης αναλύθηκε από τον Κο καθηγητή το σχέδιο δημιουργίας ενός συμφώνου ποιότητας για την εστίαση και τη φιλοξενία και παρουσίαση της εφαρμογής του στην περιοχή των νησιών του Αιγαίου.
Τέλος ακολούθησε μία μακροσκελής και γόνιμη συζήτηση κατά την οποία οι επαγγελματίες με τοποθετήσεις τους έθεσαν ερωτήματα, ανέλυσαν τα προβλήματα καθημερινότητας αλλά και υποδομής που τους απασχολούν και έκαναν τις δικές τους προτάσεις για την ανάπτυξη του τουρισμού στο Δήμο Μονεμβασίας.
Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Μονεμβασίας θεωρεί πως η διοργάνωση τέτοιων συναντήσεων είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της συνεργασίας μεταξύ του Δήμου και των επαγγελματιών του τουρισμού και δεσμεύεται για την επανάληψη τέτοιου είδους δράσεων στο μέλλον.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*