Breaking News
Home » ΕΙΔΗΣΕΙΣ » ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΟΑΕΔ ΣΤΟΥΣ ΜΟΛΑΟΥΣ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΟΑΕΔ ΣΤΟΥΣ ΜΟΛΑΟΥΣ

Ο Δήμος Μονεμβασιάς πληροφορεί του Δημότες του και ιδιαίτερα τους κατοίκους της Δημοτικής Ενότητας Μολάων και της ευρύτερης περιοχής, ότι πέραν της λειτουργίας Γραφείου Ανταποκριτή ΟΑΕΔ στη Νεάπολη, πρόσφατα υπογράφηκε προγραμματική σύμβαση μεταξύ του Δήμου Μονεμβασίας και της  Διοίκησης του ΟΑΕΔ, για τη λειτουργία Γραφείου Ανταποκριτή ΟΑΕΔ και στους Μολάους, με τις κάτωθι αρμοδιότητες:
·       Εγγραφές ανέργων,
·       Ανανέωση δελτίων ανεργίας,
·       Έκδοση βεβαιώσεων ανεργίας,
·       Αιτήσεις επιδότησης τακτικής ανεργίας,
·       Καταχώρηση πληρωμής επιδόματος τακτικής ανεργίας,
·       Παροχές εκτός επιδότησης τακτικής ανεργίας κ.α.
Επίκεντρο των επιλογών και των επιδιώξεων το Δήμου  μας, είναι ο δημότης μας στις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες που βιώνουμε καθημερινά και ιδιαίτερα οι άνεργοι οι οποίοι έχουν υποστεί δυσβάσταχτες επιπτώσεις, να υπάρχει  ειδική μέριμνα ώστε να αποφεύγονται άσκοπες και επιβαρυντικές διαδικασίες.
Τα Γραφεία Ανταποκριτών του Ο.Α.Ε.Δ. Δ.Ε Νεάπολης και Δ.Ε Μολάων, θα προσφέρουν πολλαπλές υπηρεσίες στους κατοίκους και θα αποδεσμεύσουν τους ανέργους από τη μηνιαία υποχρεωτική διαδικασία ανανέωσης της κάρτας τους, κατά την οποία ήταν επιβεβλημένη η φυσική τους παρουσία στον Ο.Α.Ε.Δ στη Σπάρτη, δαπανώντας χρόνο και χρήμα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*