Breaking News
Home » ΕΙΔΗΣΕΙΣ » Παράπονα με τη ΔΕΗ οι επιχειρηματίες της Μονεμβασιάς

Παράπονα με τη ΔΕΗ οι επιχειρηματίες της Μονεμβασιάς

images-150x138

images

Αγαπητή Επιχείρηση

Η Ένωση Εμπορικών Επαγγελματικών Τουριστικών και Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων Μονεμβασίας είναι ένας φορέας που αισίως μετράει 78 χρόνια ζωής και ιστορίας. Ιδρύθηκε σαν εμπορικός σύλλογος Μονεμβασίας και έφτασε σήμερα να αποτελεί μια Ένωση, μια ομπρέλα που αγκαλιάζει πάνω από εκατό επιχειρήσεις της περιοχής ,με τους επιχειρηματίες , τις οικογένειες και το προσωπικό τους.

Στο πλαίσιο του θεσμικού μας ρόλου ως όργανο εκπροσώπησης όλων των επαγγελματιών της Μονεμβασίας, ερχόμαστε δια της παρούσης να διαμαρτυρηθούμε εντονότατα προς την Επιχείρηση σας αναφορικά με τη ποιότητα των υπηρεσιών που παρείχε στη περιοχή της Μονεμβάσιας το τριήμερο της Αποκριάς (21-23 Φεβρουαρίου 2015) κοινοποιώντας τη παραπάνω διαμαρτυρία μας προς όλους τους αρμόδιους και εμπλεκόμενους φορείς καθώς και στα τοπικά ΜΜΕ.

Το φετινό τριήμερο ήταν ένα από τα ελάχιστα μετά από πέντε χρόνια κρίσης και μνημονίων που η Μονεμβάσια και το Κάστρο της, παρά τις ασταθείς καιρικές συνθήκες, γέμισε από κόσμο και ζωή. Οι επιχειρήσεις ύπνου και εστίασης καθώς και τα εμπορικά καταστήματα ήταν έτοιμα από μέρες και σωστά προετοιμασμένα να υποδεχθούν και να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες μας. Δυστυχώς όμως είχαμε υπολογίσει χωρίς τον… ξενοδόχο.

Συγκεκριμένα όλη τη Κυριακή της Αποκριάς 22 Φεβρουαρίου η Μονεμβάσια είχε συνεχόμενες διακοπές ρεύματος και αυξομειώσεις τάσης (ωσάν να βομβαρδιζόμασταν) ,τα φώτα και οι ηλεκτρικές συσκευές αναβόσβηναν σαν φωτορυθμικά με αποκορύφωμα δύο παρατεταμένες διακοπές που σημειώθηκαν τη νύχτα της 22ας προς τα ξημερώματα της 23ης Φεβρουαρίου.

Την επομένη δε το πρωί στη Μονεμβάσια λειτουργούσε μόνο η μία από τις τρεις φάσεις ρεύματος .

Όλα τα παραπάνω που εν συντομία σας περιγράφουμε ,είχαν σαν φυσικό αποτέλεσμα:

Δυσλειτουργίες και βλάβες στον εξοπλισμό επιχειρήσεων και κατοικιών , αλλοίωση ευπαθών προϊόντων που επρόκειτο να διατεθούν στο τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας και εκατοντάδες δυσαρεστημένους επισκέπτες και κάτοικους της Μονεμβάσιας οι οποίοι δεν εξυπηρετήθηκαν, δεν έφαγαν, δεν διασκέδασαν και δεν κοιμήθηκαν, λόγω του κρύου που επικρατούσε στα δωμάτια τους τη νύχτα της Κυριακής.

Τα δε καταστήματα της περιοχής υπέστησαν πέρα από τις φθορές στον εξοπλισμό τους και απώλεια εισοδήματος αφού οι πελάτες αποχωρούσαν σωρηδόν (μερικοί χωρίς να πληρώσουν) κάποια έκλεισαν εντελώς και τα υπόλοιπα υπολειτουργούσαν ολόκληρο το διήμερο.

Συνέπεια των παραπάνω ήταν η δυσφήμιση και η απαξίωση της περιοχής μας (μπορείτε εύκολα να διαβάσετε στα ανάλογα site αξιολόγησης καταλυμάτων και εστίασης όπου μας χαρακτηρίζουν ως «τριτοκοσμικούς»), η ακύρωση κρατήσεων και γενικότερα μια κάκιστη εικόνα για τη Μονεμβάσια.

Γεννιέται έτσι έκδηλα η ακόλουθη απορία: εάν εν έτη 2015 μια επιχείρηση η οποία έχει αναλογικά το πιο υψηλό τιμολόγιο εν συγκρίσει με τις υπόλοιπες ΔΕΚΟ ,ένα τριήμερο χωρίς ακραία καιρικά φαινόμενα , αδυνατεί να ανταποκριθεί στα στοιχειώδη (να διατηρήσει σταθερή τη τάση του ρεύματος) τι θα συμβεί τους επόμενους μήνες που ξεκινάει η τουριστική σαιζόν ,όταν θα αυξηθεί- θέλουμε να ελπίζουμε -η προσέλευση και η διαμονή των επισκεπτών της πόλης της Μονεμβασίας;

Η Πόλη μας αλλά και ο Δήμος Μονεμβασίας στο σύνολο του ,είναι μια περιοχή αγροτουριστικη κι επειδή κανείς δε μπορεί να ζήσει από το συρρικνωμένο αγροτικό εισόδημα , η παρουσία επισκεπτών και η εξυπηρέτηση τους αποτελούν σημαντικότατο παράγοντα βιοπορισμού και στοιχειώδους διαβίωσης των κατοίκων μας.

Αγαπητή Επιχείρηση, η Ένωση Επιχειρηματιών Μονεμβασίας πιστεύει στο Δημόσιο χαρακτήρα όλων των ΔΕΚΟ και της ΔΕΗ ειδικότερα μιας και δημόσια κοινωφελή αγαθά (νερό-φως-αέρας) δεν μπορεί να τα διαχειρίζεται ιδιώτης αλλά και γιατί δε νοείται «ιδιωτική εταιρία» που θα έχει κέρδη από δημόσιες υποδομές και δίκτυα που πλήρωσαν όλοι οι Έλληνες.

Παρ’όλα αυτά και οι Δημόσιες επιχειρήσεις και το προσωπικό τους, θα πρέπει να αντιληφθούν κάποια στιγμή τον αναπτυξιακό τους σκοπό και τον εθνικό τους ρόλο και να μην αντιμετωπίζουν τις επιχειρήσεις μας με απαξίωση και αδιαφορία.

Είναι ανεπίτρεπτο να μην υπάρχει μια 24ωρη υπηρεσία αναγγελίας βλαβών, αφού μετά το μεσημέρι στο τηλεφωνικό κέντρο Μολάων υπάρχει τηλεφωνητής που παραπέμπει σε κινητό τηλέφωνο που σπανίως έχει σήμα. Στο κάτω κάτω όπως εμείς προετοιμαζόμαστε για να εξυπηρετήσουμε τους υπεράριθμους επισκέπτες που θα μας επισκεφθούν έτσι θα πρέπει και η επιχείρηση σας να συντηρεί τα δίκτυα της ώστε να προλαμβάνει και να μη τρέχει εκ των υστέρων να τα επισκευάσει.

Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΡΑΦΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΧΑΡΑΜΗΣ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*