Με επιτυχία τα σεμινάρια για τουριστικούς επαγγελματίες στο Δήμο Μονεμβασίας
Το Σάββατο 30-1-2016 ο Δήμος Μονεμβασίας παρουσίασε την μελέτη του προγράμματος της Τουριστικής προβολής για την περίοδο 2016-2019, το οποίο αποτελεί τη συνέχεια της προσπάθειας του Δήμου να βελτιώσει τις τουριστικές επιδόσεις της περιοχής ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την τοπική οικονομία.
Στόχος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Μονεμβασίας είναι αύξηση της επισκεψιμότητας, η επιμήκυνση της παραμονής και η άμβλυνση της εποχικότητας.
Ο Δήμαρχος Μονεμβασίας κύριος Ηρακλής Τριχείλης τόνισε πως προσβλέπουμε στην άρτια λειτουργία της Τουριστικής Επιτροπής με βασικό στόχο να προπορευτούμε από την εποχή μας και ότι καινοτόμο υπάρχει στην αγορά να είμαστε από τους πρώτους Δήμους που θα το εφαρμόσει για να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα.
Την παρουσίαση της μελέτης και τον απολογισμό των δράσεων του Δήμου από την προηγούμενη θητεία μέχρι σήμερα έκανε η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού , Αντιδήμαρχος ΔΕ Μονεμβασίας κυρία Κατερίνα Τσαφατίνου και την εισήγηση της μελέτης παρουσίασε ο εξωτερικός σύμβουλος του Δήμου κύριος Δημήτριος Κούτουλας, Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών , με γνωστικό αντικείμενο τη διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών, τουριστικό marketing .
Στην εκδήλωση παρευρέθησαν η Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας κυρία Αδαμαντία Τζανετέα η οποία απεύθυνε χαιρετισμό συγχαίροντας συγχρόνως την Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Μονεμβασίας για τις δράσεις της και τα αποτελέσματα αυτών τονίζοντας την σημαντικότητα των προσπαθειών που γίνονται για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της Λακωνίας και κατ επέκταση της Πελοποννήσου, καθώς επίσης ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου κύριος Κωνσταντίνος Μαρινάκος, Δημοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι φορέων, συλλόγων και επαγγελματίες του Κλάδου.
Στα πλαίσια των δράσεων της Επιτροπής Τουρισμού την Κυριακή 31/1/16 διοργανώθηκε μια σειρά ΔΩΡΕΑΝ εκπαιδευτικών σεμιναρίων για τους επαγγελματίες τουρισμού με θέματα «Τουριστικό Marketing» και « Ποιότητα των Παρεχόμενων Υπηρεσιών».
Ο Επίκουρος καθηγητής Τουριστικού Μarketing κ. Κούτουλας παρουσίασε και ανέλυσε τις σύγχρονες αντιλήψεις γύρω από την ποιότητα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων διεθνώς, τα συχνά λάθη και τις συνηθισμένες αδυναμίες των ξενοδοχείων και καταλυμάτων και τους τρόπους αντιμετώπισης τους, τις συνήθεις αστοχίες κατά την ανακαίνιση ξενοδοχείων και τους τρόπους αποφυγής τους. Προτάθηκαν επίσης οι πρακτικές συμβουλές για την βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών καθώς και η αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας των ξενοδοχείων. Αναλύθηκε εκτενώς ο σχεδιασμό marketing για μια τουριστική επιχείρηση, δημόσιες σχέσεις και ενέργειες δημοσιότητας, ζητήματα διαδικτυακής προβολής και παραγωγή content.
Εξαιρετικά ενδιαφέροντα και εξίσου επιμορφωτικά χαρακτήρισαν τα εκπαιδευτικά σεμινάρια οι επιχειρηματίες και οι εργαζόμενοι του Τουριστικού Κλάδου οι οποίοι τα παρακολούθησαν.